Založ si blog

Anekdota smútku

Vychádza slnko,
pozriem na hodiny,
vidím,
takmer polnoc,
výsmech zo šialenstva,
neúctivá cnosť.
Kypriace šťastie,
šťastie v prášku,
stále Ti je málo…
Princezná na hrášku.

Zneuctená, diskrétna,
plachá a povrchná,
odškodnená, zranená,
životom vyžmýkaná.

Úsmev strieda spŕška slov,
Veta za vetou,
výčitka za výčitkou,
výlev pocitov,
choď s dobou.
Choď domov.

Postavili nový,
Toľkej krásy niet,
Aký je ten svet.
Zakladá si na irónii.
Asi bude bolieť.

Irónia nebolí.
Páli, štípe kúše…
Sadí v hlavách chrobáky.
V kuse.

Za tú chvíľku pocitov,
Máš v ústach dane,
Chuť betónov.
Pozeráš tak divno. Vyorane.

Hráme pekné divadlá,
Nová Scéna padá,
Tvoja tvár je prikyslá,
Rada, že je rada.

Splieta sieťku dotykov,
v duši malá dierky má,
zmierená či nezmierená,
vo svete snov zatvorená,
morom citov zaplavená,
celá.
Zlá.
Ja.

Lúče; mihalnice slnka

15.02.2011

ako to Ty vieš trhať slnku lúče ako mihalnice keď sa pozrieš dolu hlavou naopak hladíš lúčmi pokornú tvár Zamotané ruky v babiom lete, Peľ má až za ušami Válekovu Lásku recituje, vlasy pletie, myseľ rozčesáva. Nesmeje sa do vankúša Amplióny vyznajú nahlas Tak načo kričať Keď ľúbosť skúša Hlas možno klame Do vankúša dusí Nikomu tým neublíži Čo len jednej [...]

Rátaj mi nádychy

13.02.2011

„Rátaj mi nádychy.“-šepne vietor zemi. A to, čo vtedy bolo, všetky plány zmení. Šepol vietor zemi. „Rátaj mi nádychy.“-mlčím slová stromom, šum odpovie mi strach, že nežijem s dobou, v týchto dňoch, svetoch, rokoch. „Rátaj mi nádychy.“-hovoríš mi v mojich snoch, a ja ich rátam v tých Tvojich. Spoločné nádychy nás dvoch. „Rátaj mi [...]

Tí dobrí a my

03.07.2010

V jeden pekný podvečer som zažila neidentifikovateľný pocit. A to mi stále neprestáva rezonovať hlavou… Snažím sa prísť na to, kto sa vlastne môže pýšiť tým titulom „DOBRÝ“ ? Kto si môže úprimne povedať, že nikdy neklamal, nesklamal, alebo že nikdy zámerne neublížil? Nikto, kto toto číta. Lebo kto to o sebe hovorí, tak to iba svedčí o jeho [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo silné zemetrasenie, evakuovali školy. Otrasy cítili aj Atény

29.03.2024 11:04, aktualizované: 12:41

Obyvatelia regiónu Olympia hovorili o veľmi silných otrasoch.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 12133x
Priemerná čítanosť článkov: 1733x

Kategórie

Odkazy