Založ si blog

Tri Té

Venované našim fascinátorom.

Spím ako princezná,
nie žeby som chcela,
niekto ju priveľmi pozná…
Čakanie na spasiteľa.

Princ na bielom koni,
Pošle Ti autobus,
V hlave Ti zvoní?
Nie, to bol asi on.
Nie, veď nepočujem klus.

Zopár riadkov nonsensu,
Pred tebou len stena je.
Hodíš si tú kukuricu,
Čo hrach už nie je?

Nie je.

Zjedla ho chamtivosť,
Zapila radosťou,
Ostala len faloš,
Tá zašliapala cnosť.

Smútok sadol na trón,
Mám právo veta?
Ja budem lapač zlých citov,
Ty budeš moja ďalšia méta.

Vnútorné hodnoty,
Zrátaj ich na prstoch…
…a prsty sa minuli…

A tak zháňaš ďalšiu,
Ďalšiu kukuricu,
Je Ti jedno, chceš ju..

Útekom to nevyriešiš,
sme si zvláštne istí.
Nechceme si to pripustiť.
Aleluja, alibisti…

Spomaľ, zastav…nebež.
Mne zostal hrach…
Chceš?

Lúče; mihalnice slnka

15.02.2011

ako to Ty vieš trhať slnku lúče ako mihalnice keď sa pozrieš dolu hlavou naopak hladíš lúčmi pokornú tvár Zamotané ruky v babiom lete, Peľ má až za ušami Válekovu Lásku recituje, vlasy pletie, myseľ rozčesáva. Nesmeje sa do vankúša Amplióny vyznajú nahlas Tak načo kričať Keď ľúbosť skúša Hlas možno klame Do vankúša dusí Nikomu tým neublíži Čo len jednej [...]

Rátaj mi nádychy

13.02.2011

„Rátaj mi nádychy.“-šepne vietor zemi. A to, čo vtedy bolo, všetky plány zmení. Šepol vietor zemi. „Rátaj mi nádychy.“-mlčím slová stromom, šum odpovie mi strach, že nežijem s dobou, v týchto dňoch, svetoch, rokoch. „Rátaj mi nádychy.“-hovoríš mi v mojich snoch, a ja ich rátam v tých Tvojich. Spoločné nádychy nás dvoch. „Rátaj mi [...]

Tí dobrí a my

03.07.2010

V jeden pekný podvečer som zažila neidentifikovateľný pocit. A to mi stále neprestáva rezonovať hlavou… Snažím sa prísť na to, kto sa vlastne môže pýšiť tým titulom „DOBRÝ“ ? Kto si môže úprimne povedať, že nikdy neklamal, nesklamal, alebo že nikdy zámerne neublížil? Nikto, kto toto číta. Lebo kto to o sebe hovorí, tak to iba svedčí o jeho [...]

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 12410x
Priemerná čítanosť článkov: 1773x

Kategórie

Odkazy