Založ si blog

Archív: február, 2011

Lúče; mihalnice slnka

ako to Ty vieš trhať slnku lúče ako mihalnice keď sa pozrieš dolu hlavou naopak hladíš lúčmi pokornú tvár Zamotané ruky v babiom lete, Peľ má až za ušami Válekovu Lásku recituje, vlasy pletie, myseľ rozčesáva. Nesmeje sa do vankúša Amplióny vyznajú nahlas Tak načo kričať Keď ľúbosť skúša Hlas možno klame Do vankúša dusí Nikomu tým neublíži Čo len jednej […]

Pokračovanie článku

Rátaj mi nádychy

„Rátaj mi nádychy.“-šepne vietor zemi. A to, čo vtedy bolo, všetky plány zmení. Šepol vietor zemi. „Rátaj mi nádychy.“-mlčím slová stromom, šum odpovie mi strach, že nežijem s dobou, v týchto dňoch, svetoch, rokoch. „Rátaj mi nádychy.“-hovoríš mi v mojich snoch, a ja ich rátam v tých Tvojich. Spoločné nádychy nás dvoch. „Rátaj mi […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 12526x
Priemerná čítanosť článkov: 1789x

Kategórie

Odkazy